Şikayet Konusu Açmadan Önce Bilmeniz Gerekenler

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Ahmet

Yetkili Kişi
 Administrator
PHP Developer
Katılım
1 Aralık 2018
Mesajlar
57
Beğeni
53
Yer
İstanbul
#1
GoogleForum, siz üyelerimizin eğlenceli vakit geçirmesi, bilgi sahibi olmaları ve bağlantı kurmaları için hazırlanmış bir platformdur. Bu platformun amacı doğrultusunda kullanılması, forum içerisindeki üyelerin birbiri arasındaki huzuru bizler için önemli. Bu bağlamda sizlerin de bize destek olmanızı bekliyoruz.

Aşağıda belirtmiş olduğumuz sebepler doğrultusunda, herhangi bir sebepten, bir diğer üyemizle aranızda geçen huzur kaçırıcı bir durumla karşılaşmanız durumunda, yine aşağıda bulunan şablona riayet ederek şikayet konunuzu açabilirsiniz. Konular ön onaylıdır. Paylaşılan her konu moderatörlerimiz tarafından incelenip uygun görülmesi durumunda yayınlanır.

Hangi Hususlara Dikkat Etmeliyim ?

1- Şikayet konunuz kesinlikle GoogleForum içinde yaşanmış bir olay sebebi ile açılmalıdır. Yani bir diğer üyemiz ile dışarıda yaşadığınız bir olayı buraya taşıyamazsınız. Bu sizi de suçlu çıkarır.
2- Konunuzda kesinlikle kanıt olmalıdır. Kendi görüşleriniz ile şikayet konusu açamazsınız.
3- Alakası olmayan 3. bir şahsı şahit gösteremezsiniz. Haklı olduğunuzu kanıtlayacağına inandığınız bir şahidiniz var ise, forum üyesi olmalı ve kanıtlarla gelmelidir.
4- Konunuzda küfür, argo, hakaret ve aşağılayıcı ithamlarda bulunmamalısınız. Bu durumda moderatör ciddiyete göre forumdan uzaklaşmanıza karar verebilir.
5- Şikayet konularına olayla hiç bir alakası olmayıp görüş bildiren üyelerin hesapları 1 hafta süre ile uzaklaştırılır. Bu uzaklaştırma, şikayet konusunun çözümlenmesine çoğu zaman engel olduğundan dolayı bir yaptırımdır.
6- Sahte kanıt, yalan itham gibi durumların farkedilmesi durumunda üyeliğiniz süresiz olarak kapatılır.
7- Platformumuz içerisinde olabilecek herhangi bir d-landırıcığın farkedilmesi durumunda suçlu olduğuna karar verilen hesap süresiz olarak kapatılır.
8- Çözümlenen şikayetlerin kapatılması, şikayet takibi açısından önemlidir. Her iki taraf da mağduriyetin giderildiğine inanıyorsa, konuyu açan üyemizin moderatör bilgi vermesi gerekir.
9- Herhangi bir moderatör ile ilgili bir sorun yaşanması durumunda @Ahmet şahsım ile iletişim kurmanız durumunda sorununuz tarafımdan çözülecektir.

Şikayet konularının adli bir değere sahip olmadığını lütfen unutmayınız. Bununla birlikte suçlu olup forumdan uzaklaştırılan kullanıcılarımızın teknik kontrollerimizi aşarak tekrar üye olabilmesi de ne yazıkki mümkün. Bu doğrultuda yaşadığınız herhangi bir mağduriyeti, kanıtlarınız ile birlikte lütfen savcılığa iletiniz.

GoogleForum Yönetimi
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı