SEO Visibility (Görünürlük) Neden Önemlidir? | Google Yardım ve Destek Forumu | Google Forum®
Neler Yeni
  • Ticaret Puanı vermek istediğiniz kişinin profilini ziyaret ederek "Ticaret Puanı" sekmesine tıklayıp ticaretinizin olumlu/olumsuz yorumunu yaparak kullanıcıyı değerlendirebilirsiniz.

SEO Visibility (Görünürlük) Neden Önemlidir?

[WF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Google Optimizasyon kategorisinde Garfield tarafından oluşturulan SEO Visibility (Görünürlük) Neden Önemlidir? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 57 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Google Optimizasyon
Konu Başlığı SEO Visibility (Görünürlük) Neden Önemlidir?
Konuyu başlatan Garfield
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
ALDIĞI BEĞENİ
Son Mesaj Yazan Garfield

Garfield

We Love Google!
WF Admin
Katılım
8 Nis 2020
Yaşınız
34
Konum
Kocaeli
Mesajlar
504
A.Beğeni
39
Son Görülme
Ticaret
1 /   0 /   0
Görünürlük değerlerinizi mutlaka dikkate almanız gerekmektedir. Bunun için pek çok geçerli sebep bulunmaktadır.

  1. SEO görünürlüğü SEO problemlerini hızlı bir biçimde tespit etmenizi sağlamaktadır.
Arama görünürlüğü bir algoritma güncellemesi sonrasında sitenizin etkilenip etkilenmediğini veya bir ceza alıp almadığını anlama konusunda size yardımcı olabilecektir.

  1. SEO görünürlüğü sitenizin genel SEO performansı konusunda durumunun ne olduğunu size gösterebilecektir.
Elde edilen trafik pastasındaki payınızın ne olduğunu bu sayede çok daha net bir biçimde görebilirsiniz. Doğrudan ham SEO trafik rakamlarına bakarsanız bu durumda elde edebileceğiniz potansiyel trafik miktarının ne olduğunu göremezsiniz.

  1. Belirli anahtar kelimeler için sonuçları karşılaştırma yoluna giderek gerçek rakamların neler olduğunu öğrenebilirsiniz.
Bunu yaparak iyileştirilmesi gereken alanları çok daha net bir biçimde öğrenmeyi başarabilirsiniz. Örnek vermek gerekirse belirlemiş olduğunuz 1. anahtar kelime için 200 görüntülenme ve 2. anahtar kelime için 100 görüntülenme elde ettiğinizi düşünün.

Salt rakamlara bakarsanız hangi anahtar kelimenin daha fazla ilgi istediğinizi belirlemeniz kolay olmayacaktır. Görünürlüğü incelediğiniz zaman ilk anahtar kelimenin %55 oranında ve ikincinin %12 oranında görünürlük elde ettiğini görebilirsiniz. Bu durumda odaklanmanız gereken asıl anahtar kelimenin ne olduğunu kolayca öğrenebilirsiniz.
 

Benzer konular

Konuyu Görüntüleyenler: (Üye: 0, Misafir: 0)


  • İpUcu

Google ads alanı